Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki model Skody wybrać ????????????

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    tour to relatywnie nowa linia wypasu i nikt chyba takiej nie ma, natomiast jesli chcesz zeby to mialo wypas a nie jezdzilo to bierz 1.6, bedzie Ci chlalo paliwo a mozliwosc modow bedzie praktycznie zerowa.

    Dalej podtrzymuje moj glos na 1.9 TDI

    czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

    Komentarz


    • #27
      JA mialem wybor 90ps lepszy wypas i 110ps tylko z elektryka z przodu i klima na guzik
      i wzialem 110 i nie żaluje
      Wiec bierdz TDI. mimo wysokich cen ropy tdi jest bardziej przyszlosciowy jezeli chodzi
      o ekonomike , łatwosc tuningu i osiagi ktorymi 1.6 wcale nie jest lepszy !!

      Komentarz


      • #28
        , to już wiem, że 1,9 TDI. Wystarczy 90 KM, czy brać 110 ?? Bo, jeśli dobrze rozumiem, wolę 90 KM a różnicę w cenie dołozyć do wyposażenia.... I tylko wchodzi w grę wersja Tour Plus....

        Komentarz


        • #29
          jezeli lubisz sobie przycisnac to bierz 110tke a jezeli wystarczy Ci w miare dynamiczna i ekonomiczna to 90tke i ew. zrob program w Master`s Tuning :diabelski_usmiech

          Komentarz


          • #30
            do kolegi dede adam: a jakiś kontakt z kolegą mogę prosić ?? nap. na GG ?

            [ Dodano: Nie 09 Sty, 05 23:11 ]
            przepraszam.... przecież jest na stronie numer GG.... ops:

            Komentarz


            • #31
              A ja wroce znow do mojego pytania. Porownaj wyposazenie Ambiente 1.9 110PS i Tour Plus, wg mnie korzystniej wychodzi Ambiente. Bo wyposazenie Tour Business i Rider wygladaja prawie identycznie, ale autko w dieslu kosztuje wtedy ok 70 tys zl.

              Jest jedno autko na forum wlasnie z wyposazeniem Tour uzytkownika "lamina"

              Tu link to jego doswiadczen z uzytkowania, moga byc pomocne:

              Forum - Octavia Club Polska
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #32
                rider to juz przeszlosc

                czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                Komentarz


                • #33
                  Dzięki za wyczerpujące informacje od kolegi dede adama !!!! k

                  Komentarz


                  • #34
                    A prosze. Zaczep jeszcze Master`sa na priv on Ci jeszcze wiecej powie :diabelski_usmiech k

                    Komentarz


                    • #35
                      Do niedawna jeździłem tylko bezyniakami od dwóch miesięcy jeżdzę dislem i jestem bardzo zadowolony. Ja też miałem podobny dylemat gaz czy disel. Prawda jest taka, że miałem już dwa zagazowane autka i to była porażka :x (chodzi głównie oczęste awarie). Zastanawiałem się również nad tym czy wybrać I czy II padło na dwójkę i tego też :P .

                      na twoim miejscu zdecydował bym się na TDI Jeździłem 110 i jest naprawdę ok
                      OKTA II 105/250 ELEGANCE /SERIA - NARAZIE
                      www.cb-radio.pl

                      Komentarz


                      • #36
                        Zastanawiałem się również nad tym czy wybrać I czy II padło na dwójkę i tego też .
                        to wpadnij na spota jutro (wtorek) , oblukamy co i jak

                        Komentarz


                        • #37
                          Dzięki. Już podjąłem decyzję: 1,9TDI/90KM. I dzięki wszystkim kolegom za opinie !!! k Mam nadzieję, ża jeszcze nie raz spotkamy się tu na Forum a może i kiedyś na jakimś zlocie... ?? Miałem do tej pory Skodę 1000MB, 100, Fabię a teraz wreszcie Octavia !!!! :szeroki_usmiech

                          Komentarz


                          • #38
                            Zamieszczone przez Tomasz1
                            Dzięki. Już podjąłem decyzję: 1,9TDI/90KM.
                            Jak bedziesz zamawial to spojrz, zeby miala kod silnika ALH a nie AGR!
                            TDI 205PS

                            Komentarz


                            • #39
                              A, jakie to ma znaczenie ? Do tuningu ??

                              Komentarz


                              • #40
                                AGR chyba juz nie robia. Przeciez Markerowa jest ALH...
                                ALH jest nowszą odmiana 90tki - ma turbine inna chyba :roll:

                                Komentarz


                                • #41
                                  Dzięki. A, co u kolegów najczęściej się "sypie" w Octaviach ? Z czym jest najwięcej problemów ??

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Ja tam mam dopiero 24tkm w 7mcy wiec narazie wszystko ok.
                                    Ale jestem na przepływomierz powietrza przygotowany ...

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez Tomasz1
                                      Dzięki. A, co u kolegów najczęściej się "sypie" w Octaviach ? Z czym jest najwięcej problemów ??
                                      153 kkm (pozdrawiam MiKrus) wymieniane:
                                      - 2 razy przepływomierz, (ok 700 PLN)
                                      - naprawiany silniczek wycieraczek (ok 150 PLN)
                                      - przerywacz od kierunkowskazów (ok 100 PLN)
                                      - wymienione sprzęło (częściowo z winy użytkownika ok. 1500 PLN z kołem zamachowym)
                                      - obie półosie (też z winy użytkownika ok. 2000 PLN)
                                      - amortyzatory - ale to już bardziej eksplolatacja, tak jak rozrząd i tarcze czy klocki.

                                      a AGRów nie robią już tylko ALH, a z tego co widze to ALH ma tylko inne wtryski niż ASV (jeśli chodzi o silnik).

                                      pozdro
                                      Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                      teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                      czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Jestescie pewni, ze AGR juz sie nie moze trafic? :roll:

                                        Bo ja takiej pewnosci nie mam - jeszcze do niedawna Octy sprzedawane byly z tym silnikiem, rownoczescie z ALH.
                                        TDI 205PS

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Zamieszczone przez MiKruS
                                          Jestescie pewni, ze AGR juz sie nie moze trafic? :roll:
                                          ZTCW to AGR byly w produkcji do konca 2002r.
                                          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                          STOP ECO-TERRORISM!

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Do Kolegi Martineza: to troszkę kosztuje eksploatacja.... :? I to nie tak mało... Miałem Xsarę 1,4 benzyna, zrobiłem 120 tyś. i ponadprogramowo wymieniłem tylko czujnik temperatury płynu chłodzącego za 40 zł. ... O Fabii nie będę pisał, bo zrobiłem tylko 22500 km i nic jeszcze się nie zepsuło....

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Tomasz1, Twoje pytanie widzialem chyba tez na innym forum

                                              A kolega Martinez wyszczegolnil rzeczy ktore rozwalil rowniez na wlasne zyczenie.
                                              W tej chwili kupujesz auto ktore ma 2 lata gwarancji i serwisujac go w ASO nie musisz sie martwic. A po 2 latach mozesz wykupic ubezpieczenie gwarancyjne na kolejne 2 lata. I tak przez 4 lata nie interesuje Cie nic.

                                              My tak zrobilismy przy gwarancji na rok plus te 2 lata wykupione i jeszcze 1PLN ni dolozylismy - warunek przeglady w ASO, ale mozesz tam placic tylko za robocizne a potrzebne czesci eksploatacyjne sam dostarczac. Majac dobre znizki w sklepach wyjdzie duzo taniej niz w ASO.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                zauwaz ze prawdopodbnie sprzeglo i polosie to polecialy na skutek testowania mozliwosci samochodu :diabelski_usmiech

                                                czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  No, to mnie uspokoiliście... trochę.... k

                                                  [ Dodano: Pon 10 Sty, 05 16:58 ]
                                                  Jeszcze jedno pytanie: jakich żarówek używacie ? Bo nie sądzę, że fabrycznych...
                                                  Ja lubię widzieć coś przed sobą w nocy a niestety nie stać mnie na ksenony... Co możecie polecić do Octavii ??

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Zamieszczone przez leff
                                                    zauwaz ze prawdopodbnie sprzeglo i polosie to polecialy na skutek testowania mozliwosci samochodu :diabelski_usmiech
                                                    Oj tam testowanie, od razu testowanie

                                                    A co do półosi to wina leży po stronie ASO które stwierdziło że to półosie. Jak sie dzisiaj okazało półosie by jeszcze mogły pojeździć. Silentblocki sie wyrobiły. Także reasumując - 2 przepływki, 1 sprzęgło, 1 przeywacz i regeneracja silnika wycieraczek. Czy dużo? Nie sądzę jak na ponad 150 kkm, moją nogę i 145 PS by MT.

                                                    Acha co do przepływek to podobno można kupić w ASO regenerowany za 350-400 zł. A poza tym może sie okazać że jeszcze sprzedasz auto z fabryczną przepływka.

                                                    pozdro
                                                    Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                                    teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                                    czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X